Go och gla', kexchoklad




Nej, jag tänker inte skriva om min barndom. Jag har ångrat mig. Det är för mycket att lämna ut.


Idag är en ganska bra dag.
Jag har fått reda på att jag får behålla min lägenhet! =) Så nu kan jag flytta in på riktigt, äntligen!

Jag har fått en del gjort idag, en massa telefonsamtal jag skjutit fram länge nu har blivit ringda.
Jag har damsugat hos mamma o pappa. Snälla jag, men samtidigt är det ju min hund som skitar ner, så då är det faktiskt min uppgift att ta hand om det.

Jag har även kommit fram till vad jag vill göra framöver. Jag ska börja plugga! Jag ska läsa barn och fritidsprogrammet, för jag vill jobba med barn. Jag har funderat på det innan, att jobba med barn alltså, och har även praktiserat och jobbat lite på dagis och trivts som fan. Men det har liksom inte blivit mer med det, för drömmen har ju alltid varit att få jobba som djursjukvårdare.
Men nu har jag bestämt mig. Så nu är det bara att hitta ett komvux som har programmet och sen hoppas på det bästa!


Jag har precis kommit upp ur ett härligt bad med olivolja i, och nu är jag mjuk över hela kroppen! Så himla skönt, för min hud är verkligen torr och äcklig. Men som sagt, nu är den mjuk som en bebisrumpa! =)


Jag måste även berätta att jag var hos världens bästa frisörska Linnea och blev fin i håret. Ny hårfärg och håret uppklippt så att jag äntligen kan ha i löshår. Hon jobbar på den mysiga salongen Spazzola.
Linnea är en helt underbar frisörska som är jätteduktig på att se vad man skulle passa i, både färg och frisyr.
Dessutom ger hon en underbart skön hårbottenmassage när hon tvättar håret. Jag lovar, man får härliga rysningar genom hela kroppen! =)
Ja, det var lite smygreklam för Linnea och Spazzola. Jag rekomenderar verkligen henne!

Jag rekomenderar även, enligt mig, världens bästa hårprodukt för färgat hår. En inpackning med färg i. Den gör så att din hårfärg håller längre, håret blir glansigt och mjukt. Den finns i många färger. Själv använder jag 740 koppar. Bara till att söka på nätet så hittar ni återförsäljare!



Underbara färgbomb från Revlon!






Jag i min nya hårfärg och i hårförlängning!


Nu blir det lite kaka och te framför teven, "halvåtta hos mig" - ett väldigt roligt program!

Puss och kram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0