Städdag...



Jag är så förvirrad. Det går upp och ner, och jag vet inte hur det kommer sluta. Jag kan bara göra mitt bästa för att det tillsist ska bli bra, underbart och fantastiskt! För jag vill!!!!



Idag har jag städat och tvättat. Är helt slut nu! Orkar inte göra nån middag så det blir filmjölk med kanel och socker. Men det är gott!!


Strax ska jag hoppa in i duschen, för det behövs efter allt städande. Dammsugaren blir så varm, så man svettas en del.
På tal om dammsugare, min är den bästa som finns. Helt klart den bästa investeringen någonsin. Den kostade mycket, men det var värt varenda krona. Slukar allt hundhår i ett naffs. Den var bäst i test mot just hundhår, därför jag köpte den. Och just nu fäller Lufsen som fan, så det behövs verkligen en perfekt dammsugare!!!





Puss och hej då mina kära läsare!



Kommentarer
Postat av: Pappsen

Glöm inte byta dammsugarpåsen!

2011-08-12 @ 16:50:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0