Min dag.



Idag har varit en helt okej dag! Förutom att jag sov jättelänge pga att jag inte kunde somna förrän vid fyra i natt... Så man har ju varit lite seg idag, men jag har haft det mysigt!
Klockan tre gick jag och hämtade Tilda på fritids. Det var första gången jag var där så det var kul att se allt och träffa hennes nya fröken (Tilda har börjat i nollan!). Vid fyra kom Lina hem. Hon har varit i Skåne under veckan och jag har saknat henne jättemycket! Vi bestämde att vi inte orkade laga mat utan beställde från pizzerian istället. Så det blev myskväll med Lina och Tilda, men god hämtemat, film och godis. Men efter ett tag somnade både jag och Lina, hon i soffan och jag i sängen. Tack och lov var Tilda vaken och väckte oss när filmen var slut så att de kunde gå hem till sig.

Imorgon ska jag nog också spendera dagen med Lina och Tilda. Men först blir det tvättning från kl 6 till 11. Inte kul att gå upp så tidigt när man är ledig, men jag behöver verkligen tvätta så då fick jag ta första bästa tvätt-tid.
Kanske jag även ska följa Tilda till skolan då Lina har ryggskott och går som om hon bajsat på sig (fniss), så då ska jag ju ändå upp tidigt!

Sen blir det film med Lina. Vi hyrde en ikväll som vi inte orkade se, "Hur många lingon finns det i världen". Så den får vi se imorgon innan vi ska lämna tillbaka den. Många som säger att den är bra, så förväntningarna är höga!

Nu blir det dusch, och sen hopp i säng.
Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0