Fyrklöver!!!




Ikväll är det kräftskiva som gäller. Men vädret är grått och trist. Inte kul! Skulle ha klänning på mig, men det får nog bli byxor...


För en stund sen var jag ute med Lufsen. Vi gick en lagom lång runda och avslutade med ICA och systemet. När vi sen kom in på min gård fick jag äntligen syn på det: mitt efterlängtade fyrklöver!!! Det bara stod där, 15 meter från min port. Och idag letade jag inte ens, det var ren tillfällighet att Lufsen stannade och nosade precis där så att jag fick syn på det.



Min dåliga magkänsla är nästan helt bortblåst idag (kanske det bara var en fis på tvären, haha), och jag ser fram emot kvällen, vilket jag inte riktigt gjorde innan. Och nu när jag har ett fyrklöver kan väl inget gå fel (knack knack ta i trä)?!

Nu ska jag sätta fart, ta ett språng in i duschen, kanske sätta i löshåret och leta upp något man kan ha på sig. Sen blir det buss till söderåkra och promenad till Tobias. Så, gott folk, nu får jag verkligen lämna soffan och datorn och sätta igång.

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0