Våren är här!!!




  • Känner lycka i hela kroppen - underbart!!
  • Är genomförkyld - inte kul!
  • Lina går igenom gamla grejer. Hon hittar massa roliga saker, kolla hennes blogg sen där hon kommer lägga upp foton på vissa av hennes skatter!
  • Jag njuter av Torsås!
  • Vädret är underbart och idag satt jag i gräset och solade ansiktet medan jag kollade på när Daniel bytte däck på sin bil. Kanske jag har lärt mig lite! =)
  • Jag har köpt en söt och bra mobil. Läs om varför här nedan!
  • Imorgon ska Lina väcka mig genom att fisa mig i huvudet. Det ser jag inte fram emot!


I fredags var jag klumpig och spillde te på min mobil. Jag blev lite orolig men den fortsatte fungera. Men på lördagen dog den helt plötsligt... Oj vad det kändes konstigt att gå utan mobil i två dagar! Den är som en kroppsdel, den är liksom självklar att ha nära sig! Det är egentligen sjukt att det är så. För ca 12 år sedan hade jag ingen mobil. Och jag klarade mig galant! Men nu är man så beroende av den. Jag kände mig handikappad utan den (nja, nu ska jag kanske inte skriva så, för jag har ingen aning om hur det känns att vara handikappad, men ni förstår vad jag menar va?).
Men nu har jag äntligen köpt en ny. Det blev en sony ericsson x10 mini pro. Ska man bara lära sig den, och vänja sig vid den. Inte så lätt det där, jag är inte så teknisk av mig. Men tack och lov lär jag mig snabbt!
Så nu känner jag mig hel igen!!! =)


Nu blir det en runda med Luffe, sen blir det soffhäng med Lina och Andreas.

Och det där med att sluta röka går väl sådär... Det är svårt, och jag har rökt men inte så mycket. Men det är ju så skönt att sitta ute i solen med en kopp kaffe/te och en cigg och bara njuta av livet! Men men, det ska väl gå. Jag ger inte upp!


Puss och hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0