Tillbaka till drömmen




Jag skiter i allt. Säg vad ni vill, jag har inte gjort något fel!

Efter ytterliggare ett sms senare igårkväll blev jag glad igen. Ja jag vet, det skiftar lite i mitt humör, men just nu känns det som att mitt liv är som en bergochdalbana. Ena dagen är jag alldeles full av lycka, andra dagen kan ett skitet sms få mig att falla.
Men mest är jag glad.

Nu är det snart "bara" två månader innan jag tar mitt pick och pack och flyttar norrut igen. Torsås i mitt hjärta! <3




Idag har jag haft en underbar dag ute i solen med min älskade systerson Vilde! Har passat honom hela dagen, och det har varit en dag full av skratt, bus och lek.
Trots vattkoppor är han full av energi och det är full fart hela tiden.
Bland annat var vi på lekplatsen i Sjödiken, en gammal lekplats där jag har många minnen ifrån. Vi tvättade även Lufsen, och gick och matade hästarna med äpplen.
Sen blev det lek i tältet, och tillsist lite film (Ice Age 2, som man har sett ett antal gånger, vi ser just nu den för tredje gången idag).
En rolig grej. Ni vet i Ice Age är det en mammut, Manni. I tvåan träffar han en tjejmammut. I trean får dessa sen en bebis. Och enligt Vilde är det då bara mamman som är en mammut. Pappan är ju en papput! Hahaha, så himla gulligt, och det låter ju så himla logiskt egentligen!

Här följer några bilder från min och Vildes mysiga dag!



En utmattad Vilde somnade i soffan mitt i filmen




Nu blir det plugg och sen sängen.

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0