Jobbig dag!




Denna dagen har verkligen gått upp, ner, upp och ner igen. Jobbigt som fan när humöret skiftar så!

Just nu är jag i alla fall glad, men har en fruktansvärd huvudvärk och mår illa... Hur fan ska jag klara av att ta mig upp tidigt imorgon, hålla igång hela dagen och sen festa på kvällen?! Jag kommer ju för fan somna efter ett glas vin!

Men har kommit på perfekta födelsedagspresenter till Cissi och Kris! Kan inte avslöja vad, men det är roliga saker i alla fall! Lägger upp bild sen, om jag nu hittar det jag ska köpa. Det var ett tag sen jag såg det i affären, typ vid jul tror jag. Men lagerhause brukar inte byta sortiment så ofta! =)


Nu blir det sängen för lilla mig. 

Sov gott världen!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0