Det är fan bra att tradera finns!




Allt känns konstigt och ganska fucked up. 
Men jag rullar vidare, om än lite mer försiktigt än innan.
Imorgon börjar skolan. Det ska bli kul tror jag. Hoppas jag!


Jag är glad, för jag har lagt upp en massa traderaannonser, och en annons är uppe i 610 kr. Sjukt kul! Där har vi ju två resor till Torsås!!! =)
Funderar på att sälja mitt Playstation 3 också. Spelar nästan aldrig på det ändå... Men ja, jag får fundera lite till.

Titta gärna på min auktioner. Där är både kläder och Nintendo DS plus lite spel till det.
Klicka här för att komma till dem!




Nu blir det en massa rostade mackor och mjölk! Underbar bakismat! =) För ja, jag är lite bakis. Var på födelsedagsfest hos två kompisar igår, och trots att jag inte hade tänkt dricka så blev det ändå litegrann. 



Pusspuss

Kommentarer
Postat av: pappa lars

Visst är det bra att Tradera finns men det är ännu bättre att du finns. Kram på dig!!

2011-04-06 @ 05:19:47
Postat av: bitterfittan

heja tradera (:

2011-04-10 @ 17:39:08
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0