fredagkväll





Ibland vill man bara ge upp.

Nu vill jag ge upp.


och det får man ibland. det kan behövas. så försök inte pusha mig, inte än. kanske om en stund när jag har tankat lite energi, lite ork.

vill bara gömma mig för världen under täcket, stänga av mobilen, knipa ihop ögonen och bara lyssna på tystnaden.



jag vet att det alltid är så här på hösten. dena dagen deppar jag ihop totalt, andra dagar kan jag inte sitta still pga den jävla oron som ibland bosätter sig i min kropp. då vill jag bara ut, shoppa, supa mig full, bli galen.

Lamictal my ass. vill spola ner alla tabletter. aldrig mer ta dom. tror inte ett skit på att dom gör nytta.
inte mina andra pills heller.
och någon ork att ringa min psykolog har jag inte. och någon kbt verkar det inte bli. hon som håller i det skulle ringa mig. detta var för över en månad sen. har hon gjort det? nepp...


kryper ner under täcket och blir lite nostalgisk med Goo Goo Dolls - Iris
Dessutom hitta jag den med en video från min favoritfilm, City of angels  <3









sov gott världen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0