Min vecka




Förlåt att jag inte skrivit på länge. Min dator ar dött, så har inte tillgång till dator hela tiden.

Just nu är jag hemma hos föräldrarna i svedala.

Denna veckan:
  • Måndag: Barnmorskan för att ta cellprov; bara till att streta. √ Check
  • Tisdag: Mys med Lina, Emma, Lisa, Vilde och Varg. Ni anar inte hur fina och härliga Vilde och Varg är! (För er som inte vet vem de är så är Vilde min systers son och Varg är kompis Lisas son) √ Check
  • Onsdag: Klippas hos världens bästa frisörska Linnea, även den finaste och sötaste! =)
    Luncha med Emma och Linnea.
    Passa Vilde medan Emma fixar hårförlängning, kanske träffa Lina under tiden!
    Antagligen utgång på kvällen.
    √ Check
  • Torsdag: Tatuera mig!!!! Bilder kommer sen såklart!! Check
  • Fredag: Öppen för förslag! √ Check
  • Lördag: Samma som ovan. √ Check
  • Söndag: Förhoppningsvis va bakis och må som man förtjänar.
    Ligga framför teven hela dagen
    Check
  • Måndag: Hem till lilla Torsås...


Nu blir det ut o röka, sen stoppa i mig en massa smärtstillande då min hals inte vill bli bra. Kan knappt svälja mitt eget saliv.. =(
Sen blir det sängen.

God natt världen!







förresten, sänder dig en tanke och skickar iväg en stärkande kram. vet att det inte hjälper ett skit, men ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0