dålig på rubriker!





fy vad ont jag har i halsen. går ju aldrig över. har haft det i en månad nu, eller nåt. kan inte svälja, kan knappt äta utan att sätta maten i halsen. får bli soppa framöver nu.

hösten är här på riktigt nu. frost på morgonen. röda löv i träden om dom inte redan har fallit och ligger på marken. hösten får mig att bli galen på ett eller annat sätt. tre år i rad har jag nu supit rätt mycket, längtat efter att få festa till det ordentligt. hade kunnat festa varje dag, bara för att komma ifrån vardagen och alla smärtor som vardagen ger.

skolan går skit. har tre skrivuppgifter som ska vara klara tills på fredag, jag har inte börjat med en enda... sitter fast, kan inte tänka klart. sitter med en blankt papper och bara stirrar. försöker läsa, men får läsa det igen och igen för det går inte in i min lilla skalle.

jag är nu helt säker på att jag ska flytta till malmö. torsås ger mig inte mer. jag behövde lugnet, och kanske jag behöver det igen någon gång i framtiden. men nu saknar jag liv och rörelsen i stan! blev kallad till visning igår till två lägenheter. jag är i torsås, så kunde själv inte gå. men min kära pappa gick dit, och han tyckte att båda var jättefina (låg i samma hus). huset är byggt 2005, så allt är ganska nytt och fräscht. dessutom är det mest studenter som bor där, och det gillar jag! ingen kärring som klagar på att man spelar för hög musik.
har tackat ja till båda så nu är det bara att hålla tummarna.
något jag verkligen inte gillar att tänka på dock är att jag lämnar Lina. hur ska jag klara mig utan henne?! får komma upp och hälsa på titt som tätt!


idag har jag duschat Lufsen. det behövdes verkligen! så nu är han världens renaste hund, men mitt badrum är kaos. alldeles vått på golvet och hår överallt. blir storstädning där så fort jag orkar...



dags att söka ny aktivitetsersättning då den går ut i februari. tar ju hur lång tid som helst för försäkringskassan att överhuvudtaget kolla på papperna man skickar in. inte kul alls.


nu blir det en cigg, sen kanske man ska försöka plugga lite, eller kanske städa toan. får väl se vad det blir. kanske fastnar på facebook istället. farligt det där med facebook!


puss o kram.
hoppas ni inte fryser för mycket där ute i höstvädret


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0