Bara gråter...




Idag sitter jag och gråter. Hela tiden.

Jag gråter över skolarbetet som jag fattar noll.

Jag gråter över kärleken.

Jag gråter över hopplösheten.

Jag gråter över att jag borde ringa både min läkare och psykolog, men har varken mod eller ork.

Jag gråter över att jag inte får tag i dom på torsåsbostäder, och riskerar att få dubbla hyror både januari och februari.

Jag gråter över att Lufsen ser då deppig ut.

Jag gråter över allt.





Funderar på att öka min medicin utan att snacka med min läkare. Känner att jag behöver något mer nu. Men då min ena medicin är en som folk har dött av pga för snabb styrkeökning vet jag inte om jag vågar.

Jag önskar jag kunde få ect på hösten. Vet nån som har fått det just på hösten för att inte gå ner sig alldeles. Tydligen hjälpte det.


Nu ska jag gråta vidare, och gömma mig under täcket.


Sägs att gråt förlöser. Förlöser vaddå????




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0