Lite av varje...



Mina dagar består av plugg och gråt. Inte kul alls. Men det är sista veckan nu och det är jävligt skönt!!!

Idag har jag bokat tid för konsultation hos en plastikkirurg. Nu ska dubbelhakan bort. Fettsuga bort den jävlen! Hur mycket jag än går ner i vikt försvinner inte hakan. Okej, jag har ett allmänt runt huvud. Men ändå. Bort med den!!
Brösten får förstoras när man har lite mer pengar!



Åh vad jag längtar bort från Torsås och alla som snackar en massa. Tydligen har jag och Lina snackat skit om någon, vilket vi absolut inte har gjort. Det är inte vår stil, och de som känner oss vet att vi inte snackar skit om andra. Och särskilt inte om människor vi bryr oss om. Men skit samma. Tro vad ni vill, jag drar ju ändå. Synd om Lina bara...


Nu blir det lite vila framför teven innan man tar tag i plugget igen.

pusspuss


Förresten, i helgen blir det Stockholm för att gå på gala! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0