Kära dagbok!



Var hos min psykolog igår. Rikitgt jobbigt, och det blev en massa tårar. Var helt skakig när jag gick därifrån. Och idag var hon gullig och ringde mig och fråga hur det var. Troligtvis ska min medicin ökas. Håller tummarna på att det hjälper mig lite. Ska verkligen ta tag i detta nu, gå till psykologen när jag har en tid, skita i att huvudet spränger och att jag inte sovit.


Helgen tillbringades i Stockholm med mina tre älskade systrar, min underbara mamma och bästaste Linnea! Jag, Lina, Anna och mamma bodde hos morbror Christer och moster Angneta, vilket var jättetrevligt. Längesen man träffa dom. Blev god mat, massa vin och snack hela lördagskvällen!
Söndagen var det dags för Mama-galan! Vi gjorde oss fina och träffade upp Emma och Linnea utanför Berns. Kön var sjukt lång, men Emma och Linnea som var VIP smet förbi... Men vi stod snällt i kön och väntade. Och faktiskt fick vi se en del kändisar där ute i kylan, bland andra Jan Johansen, Polis-Martin från Robinsson och deras fruar, som tydligen ska vara lite kända. Vi fick även se Josefin Crawford (eller hur det nu stavas). Hon är sjukt snygg. Men hon gick också in VIP.
När vi kom in bjöds det på välkomstdrink, mat och hur mycket vin man ville. Gissa om vi tog en del. hihihi. Sen var det mingel och kändis-span.
Vi såg:
Bingo
Anna Book
Eva Funck (från bolibompa)
en annan programledare från bolibompa
En från Äntligen hemma, kan dock inte hennes namn...
Josefin Crawford (som sagt)
Jan Johanssen (som sagt)
Polis-Martin från Robinsson (också som sagt)
Christian Walz (som är jättekort, kortare än mig!)
Joakim Nätterqvist (supersnygge Arn)
Alexander Nilson (från kniven mot strupen)

Det var säkert fler, men minnet är kort...

Efter mingel och lite utlottningar av kläder var det dags för själva galan. Då gick vi in till Chinateatern och satte oss. Och den som höll i galan var inte mindre än Annika Lantz, och gjorde det skitbra! Skitkul var det!!!


Lantz gjorde entre med att föda ut en docka. hahaha

Galan fortsatte med prisutdelningar till olika mammor som gjort något speciellt, och även en pappa. Det var en jättefin show med både skratt och gråt.
Efter var det modevisning där kändisar och deras barn visade upp kläder.

Sen var det slut. Fast först utdelning av goodiebags, stora som fan. Fick en massa roligt!!

Efter galan begav vi oss till en trevlig irländskpub, tog nån drink, sen var kvällen slut. Alla var mycket nöjda!


Från vänster: Linnea, jag, mamma Lisbeth, ensam mamma söker-Emma,
Lina och Anna  <3


Vi allihopa utanför Berns!



Idag har varit en konstig dag. Eller först hade jag en konstig natt med en massa drömmar, som var så verkliga så jag trodde att jag var vaken. Men när Lina ringde vid 5 på eftermiddagen vaknade jag med ett ryck, såg mig omkring, undrade varför det fortfarande var mörkt, och vem fan det var som ringde mig så här mitt i natten. Men sen fattade jag ju... Jag hade sovit över 14 timmar. Stackars Lufsen!! Fast han säger ju inget, han försöker inte väcka mig, vad jag vet iallafall. Han kanske gör det, men jag märker inget...
Usch! Iallafall ut med honom så snabbt jag kunde, tog en extra lång runda så han kunde kissa ut allt han hade hållit inne. Sen hem och lägga sig i soffan med värsta huvudvärken. Ingen bra dag alltså.


Imorgon blir det e runda till Lina, sen på kvällen blir det lite umgänge med Danne och några till. Ta en grogg eller två. Det är alltid nice! =)


Nu blir det ut en runda med Lufsen, sen en cigg och sen får vi helt enkelt se. Lär ju inte somna på ett bra tag. Sjukt att jag kunde sova så länge. Kanske för att jag inte sovit på så sjukt länge...


Puss o hej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0