A good day




Jag har haft en underbar dag idag! Jag och Lina har varit hos Weronica och Timmy, och det var deras barn-helg så jag fick träffa världens bästa och finaste Fannie och Liam!!!! Och Weronica, jag vill tacka dig tusen gånger för att jag fick träffa dom. Har verkligen saknat busungarna! Sen är det så himla kul att vi börjat lära känna varandra!

Teckning jag fick av Fannie!!! <3










Sen har man ju varit med om mindre roliga saker. Både jag, Lina och W har fått vackra titlar: Falska fittor och psykfall. Japp, det är vi det! Vad som egentligen menas med falska fittor vet jag inte riktigt. Är det att våra kön bara klär ut sig till fittor, men inte är det egentligen?! Eller typ att våra kvinnliga delar bara är oäkta kopier av av en "orginal-fitta"?? Ja, jag vet inte. Men skoj är det iallafall.
Och psykfall, ja vem är inte det?! Mer eller mindre så har vi alla knäppa tankar och handlingar. Men hör jag ordet psykfall så tänker jag mer på en person som mördar, styckar och gör helt otroligt sjuka saker och som dessutom gillar det. Men okej, sån är jag ju kanske i hemlighet. Vem vet?! hihihi

 

 

Nu blir det näst sista avsnittet av ensam mamma söker!


God natt världen!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0