Kolmården!



Jag, Lina, Daniel, Anton och Tilda var på Kolmården torsdag-fredag. Det var supermysigt och jätteroligt!
Tyvärr blev jag dålig torsdagkväll och låg och spydde hela kvällen och somnade tidigt, så missade pizzamyset. Men men, som tur var blev jag bättre.

Många djur fick vi se iallafall.


Är helt slut i skallen nu. Åkte ju först till skåne, tåg i tre timmar, för att hämta Anton och lämna Lufsen. Sen åkte jag och Anton upp till Torsås med tåg i tre timmar. Sen blev det till Kolmården i bil i tre timmar, safaripark i bil i en timme, och sen hem till torsås med bil i tre timmar. Så man har åkt en massa.

Nu ska jag hoppa in i duschen och hoppas jag blir lite klarare i skallen.








En söt giraff! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0