25/5 måndag




Idag har varit en underbar dag!!! Vi var hemma hos Erik och barnen för att fira Liam.
Så himla kul att träffa dom!!! Och gud vad underbara dessa barn är!!! Fick nog tusen kramar och busgos, bland annat blev jag nerbrottad ett antal gånger. Men det bästa var nog när lillen blev trött, hämtade sin tutte och sen la sig i mitt knä och myste. Gud vad jag har saknat det!!!
Det kändes nästan som förr, när allt var bra. Nästan...
Det kändes bra att träffa Erik. Inte jobbigt alls på det sättet. Lite konstigt bara, kände mig lite blyg först. Men det lossnade sen.


Snart åker jag till skåne för att tillsammans med 8 brudar gå på premiären av Sex and the city!!! Kul det ska bli. Blir mat och drink innan. Myyyys!!!!


Nu blir det snart sängen.

Puss o gonatt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0