Sveriges nationaldag...

och fint väder är det!!!

Har tillbringat dagen på golfbanan. Detta var första gången i hela mitt liv som jag spela bangolf. Svårt som bara den att träffa bollen och få den att gå fram, men fy vad kul det var!!! Det ska absolut göras om. Och jag måste ju faktiskt skryta att jag fick par på bana 8, trots att jag hamna i bunkern. =)


Har varit nere i skåne ett tag, därför jag inte skrivit. Mammas o pappas dator är nämligen världens slöaste och den sitter man inte gärna vid!
Skönt att vara nere! Malmö är en perfekt sommarstad, så mycket liv och rörelse på torg och i parker. Så himla skönt att gå och sätta sig på möllan och ta en öl och bara njuta av vädret och människorna!

Sen klippte man sig också. Älskade Linnea fixa, och som vanligt blev det perfekt. Hon är superduktig!!! Så nu är håret kort, fick klippa av allt det slitna (efter för många färgningar...). Nej det är inte jättekort alltså, men typ axellångt. Skönt är det iallafall. Slipper att bli svettig i nacken! =)

Vad har mer hänt?! Hm... Jo just det!
Vi var 9 tjejer som gick ut och åt på restaurang och sen gick och kolla premiären av Sex And The City!!!! Vilken underbart lyckad kväll det var!!!!! Tjejkväll på hög nivå =)

Sen har min käre svåger (Annas man Jan-Erik) doktorerat, så det var stooor fest för honom. Massa viktiga professorer från olika länder var där för att gratulera honom. Ska jag vara ärlig vet jag inte riktigt vad det är han doktorerar i... Men jobbat hårt har han gjort iallafall, och rest runt mycket. Så jag är stolt över honom!


Nu blir det snart sängen. Mår sjukt illa ju...

Puss haj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0