Lite nyfiken...


Lite nyfiken på vem det är som egentligen läser min blogg. För tydligen så gör folk det. Och det är ju jätteroligt!!!


Idag har jag haft en mysig dag med Lina. Vi var hos hennes förre detta svärmor, alltså Tildas farmor Druckit en massa kaffe, ätit banankaka och snackat en massa skit! Gillar verkligen henne. Hon är en jättemysig människa.
Och fint väder har det varit, så vi kunde sitta ute i deras trädgård och njuta!

Nu sitter jag här med världens sötaste vovvar. Är hundvakt åt grannens hund Laika, min hunds stora kärlek! <3

Blir en lugn kväll framför teven och datorn.
Letar efter någon billig utlandsresa för jag och min mamma ska ut o resa lite! Min 55 årspresent till henne. Älskar min mamma och hon är värd så otroligt mycket!


Har jag förresten berättat att min lillasyster Emma blev en av de tre mammorna som ska filmas och visas i teve i Ensam Mamma Söker?! Är sååå glad för hennes skull!!! Det blir en spännande sommar för hennes del. Och förhoppningsvis kommer även jag synas lite i teve. Lina och jag ska rida på kändisvågen! hahaha
Här är iallafall en intervju med de tre tjejerna som tv3 ska följa.
Emmas intervju



Ha det bra folk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0