11 juni 2010


NÄR FAN KOMMER SOMMARVÄRMEN???

Är så trött på detta vädret nu. Så grått och trist. Får sån huvudvärk av det gråa konstiga ljuset.
Nej usch, jag vill ha sol och värme!!!


Har varit så otroligt trött idag, och huvudet har dunkat väldigt våldsamt idag! Trodde det skulle bli migrän, men en panodil hjälpte denna gången. Det är så olika, ibland funkar en vanlig värktablett, ibland funkar de inte alls. Och några migräntabletter har jag inte hemma...


Idag blev det pizza och cola! Smaskens!!!
Och nu ligger jag här i soffan och degar. Funderar på att gå och lägga mig snart. Hade varit skönt att få somna relativt tidigt.


Nä blev ett kort och tråkigt inlägg. Ha det bra folk!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0