Vad gör man??





Vad ska man göra när allt känns så himla hopplöst och man känner att man är påväg mot gamla ovanor??
Självklart kämpar man vidare, men frågan är alltid: är det lönt? Det känns inte så...

Men men, snart är det en ny början, en ny start för mig. Bara det att jag har ju "flytt" innan, och det har inte hjälpt ett skit. Håll tummarna för mig!


Ikväll är det slapp i soffan som gäller. Har ingen ork till något annat. Är dessutom förkyld och det är tungt att andas.


Operationen närmar sig med stormsteg, och två veckor innan den får jag varken röka eller dricka eller ta smärtstillande... Finns risk att man blöder mer då och att man får fler blåmärken. Dricka klarar jag mig utan, men röka?! Får inte röka två-tre veckor efteråt heller. Det blir tungt. Och smärtstillande måste man ju ha när man har mens typ, vilket jag har räknat ut att jag kommer ha veckan innan. Usch!!!


Nej, nu blir det att krypa ner under täcket o kolla tv.

Ha det bra världen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0