Tror...




Trots att jag är upp över öronen förälskad i R tror jag att jag skiter i det. Han bor i Norrtälje, vilket är en bit bort. Förhållande på distans har jag testat innan, och det funkar inte... Vill ha närhet och kunna träffas när som helst!
Dessutom ska han och en kompis åka runt i asien i tre månader i vinter.  Kommer jag aldrig palla...

Så jag tror att jag lägger ner det.


Varför ska jag ha sån otur???


Vill inte bo i torsås längre. Vill sticka nånstans, men vet inte vart. Kanske Stockholm.



Nu blir det snart iväg till kalmar och till studievägledare, för äntligen ska jag försöka mig på att plugga igen. Efter att ha varit sjukskriven i två och ett halvt år och inte gjort ett skit så känns det skönt att komma igång med nåt. Även om jag ska ta det jävligt lugnt. Bara läsa ett ämne, och på halvtid dessutom. Men hellre det än att misslyckas igen.

Nu blir det ut med Luffe en runda innan jag sticker.

Puss hej





Kommentarer
Postat av: emma

Skärpning!

2010-08-27 @ 19:28:32
URL: http://vildesmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0