Today



Har svullat daimglass idag igen... men det är nog för att jag ska ha mens, därför jag är så sugen på sånt skit.

Mår sådär idag, väldigt frusen, trött och ont i halsen. Kanske en förkyldning på gång?! Hoppas inte!!!


Var hos min psykolog för första gången idag. Det kändes väl okej. Lite svårt att få något intryck av henne egentligen. Men kändes väl okej att prata med henne. Får ge det en chans, trots att jag hatar att prata om problem.
Detta är typ min 20de psykolog. Och att berätta sitt livs historia för hundrade gången är kanske inte så jättekul.
Men jag får väl stå ut.



Dags att hoppa i säng kanske. Eller hämta täcke och kudde och bädda ner sig soffan och kolla teve tills man somnar. Låter bra. Fast först ska jag gosa lite med Luffe! <3

Ha det bra allihopa, och sov gott!


Min fina Lufsen (den mörka) med sin söta flickvän Laika.
Ser ni att de håller tass! <3











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0