Tilda! <3



Här i Torsås finns ingen bättre än Tilda! Och jag har haft äran och passat henne en stund idag. Hämtade henne på dagis, och det är så himla härligt, för hon blir så glad när man kommer!
Tilda är en tjej som får en att må bra. Hon är så go och glad och himla social! Alla älskar henne, men mest jag! =)
Önskar jag kunde ha alla mina syskonbarn här i Torsås!!!
Tilda har blivit så stor så nu kan hon själv hålla Lufsen. Och ni ska veta att Lufsen drar, och kan lätt dra omkull en. Men Tilda klarade det superbt!!!


Underbara Tilda med Lufsen





En väldigt rolig sak för mig är att min diet verkligen funkar! Jag kan nu dra ner mina jeans utan att knäppa upp dom! Och detta är jeans som jag köpte på mellandagsrean, alltså inte längesen! Både mage och gump har blivit mindre! Jippi! =)
Och det bästa - jag går aldrig hungrig! Jag äter frukt, grönsaker, knäckebröd och ägg. Mycket gott!
Okej, ibland svullar jag glass och coca cola zero, men det gör liksom ingenting. Bara det inte blir för ofta!

På torsdag ska jag ner till Skåneland igen. Fredagen bjuder på utgång med världens bästa lillasyster!
Men först en mysig eftermiddag/kväll med Linnea på hennes salong!

Nu ska jag nog sova. Har vänt lite på dygnet. Sover till 13 typ. Går o lägger mig vid 3. Inte bra!

Pusspuss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0