Mys och skryt!


Har en mysig kväll. Underbaraste lilltjejen Tilda sover över och ligger nu och nannar i min säng.
Dessutom har jag två gosiga katter (Sigge och Ufo som är Tildas katter) här i helgen. Dom får bo här då syster Anna med familj kommer upp och hälsar på och ska sova hos Lina (och Tilda och Daniel), och då dom är allergiska. Vi har varit duktiga och storstädat Linas lägenhet, så nu är där kattfritt.
Så nu sitter jag i soffan med en sussande flicka i sängen, två sussande katter bredvid mig och en sussande hund vid mina fötter. MYS!!!

Så imorgon kommer alltså syster Anna, hennes man Jan-Erik och deras godingar Theo och Elias. Vi ska fira valborg med att titta på brasan, äta god mat, dricka gott vin och umgås en massa. Synd att syster Emma och hennes Vilde inte kunde komma. Varför dom inte kan komma berättar jag om en stund.
På kvällen sen blir det nog Bergkvara som gäller. Men får se...
Har iallafall köpt en underbart fin klänning som jag ska vara snygg i. Jag älskar detta underbara sailor/navy modet! Hur kunde vi klara oss utan det innan????


Hur som helst. Emma och Vilde kommer inte upp till oss imorgon. Det tycker jag är supermegadunderSYND!!!!
Men hon har ju verkligen en giltlig förklaring.
Emma ska nämligen vara med i ENSAM MAMMA SÖKER på tv3!!!!
Och imorgon kommer dom och filmar hemma hos henne och ska göra hennes "kontaktannons".
Fy fan vad ball! Min lillasyster ska vara med i teve! Så sjukt coolt! Hon kommer bli Sveriges mest eftertraktade mamma! Bara kolla så snygg hon är!!!


Jag kan inte vara annat än stolt!!!


Nu blir det en cigg sen blir det sängen.
Godnatt, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0