Lite blandat

Har haft besök av André torsdag-lördag. Han åkte hem innan idag. Kul att träffa honom.
Men det fick mig bara att må dåligt tyvärr. Fick mig att sakna Erik en massa.
Vet inte vad jag ska göra. Allt påminner mig om honom! Kvittar var jag är, eller vad jag gör...


Ikväll blir det middag i Kalmar eller Karlskrona med Lina och Daniel. Tack för att ni tar med mig!

Sen känner jag för att festa, men alla är i Nybro och kollar bilar. Inte riktigt min grej... Fast vem vet, det hade kanske varit kul. Får se vad jag gör.

Nu blir det en power-nap, sen blir det duschen.

Ha det bra!


Förresten, min lille Luffe fyllde år i torsdags. Han blev 5 år! =)
Grattis världens bästa vän!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0